مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مقاله ترجمه شده مدیریت اطلاعات 2020


خلاصه

مدیریت اطلاعات در طول چرخه عمر محصول توجه زیادی در چند سال گذشته را به خود جلب کرده است، که عمدتاً به دلیل محیط کاری پیچیده شرکت ها است، که با خصیصه هایی همچون اطلاعات بیش از حد، سطح بالای رقابت و شتاب در تغییرات تکنولوژیکی شناخته می شود. در این زمینه، نرم افزار مدیریت طول عمر محصولات  (PLM) بسرعت در حال تحول بوده و امروزه ابزارهای قدرتمند در بازار امکان مدیریت میزان بالایی از اطلاعات را فراهم می سازند. با این حال، نرم افزار تجاری مدیریت طول عمر محصولات عمدتاً به سمت شرکت های بزرگ متمایل است، که خود چالش بزرگی برای شرکت های کوچک و متوسط  (SME) ایجاد می نماید. برای پرداختن به این موضوع، شرکت های کوچک و متوسط می توانند خود چارچوب مدیریت اطلاعات طول عمر محصولات  (PLIM) را برای مدیریت داده ها و اطلاعات در طی فرایندهای چرخه عمر محصول طراحی نمایند. این مقاله یک نمونه موفق از چارچوب مدیریت اطلاعات طول عمر محصولات است: نمونه موردی چارچوب مدیریت اطلاعات طول عمر محصولات پالادومین.

واژگان کلیدی:  مدیریت طول عمر محصول ، مدیریت اطلاعات ، فرآیندهای داخلی ، شرکت های کوچک و متوسط

 ………………………………………………………………..
عنوان اصلی مقاله:     A case analysis of a product lifecycle information management framework for SMEs

ترجمه فارسی عنوان:   تجزیه و تحلیل نمونه موردی از چارچوب مدیریت اطلاعات طول عمر محصول برای شرکت های کوچک و متوسط

تعداد صفحات انگلیسی:  ۵ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۵ صفحه

 

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله ترجمه شده مدیریت سلامت 2020


چکیده

پیشرفت در ارتباطات راه دور و سرویس های آنلاین موجب پر شدن شکاف دیجیتال بین خدمات مراقبت های سلامت شهری و روستایی و امکان ارائه خدمات تشخیص پزشکی و مشاوره های درمانی مناسب شده است. اگر چه استفاده از راه حل های سلامت الکترونیک دارای تاثیر مثبت می باشد، اما این امر هنوز در مناطقی که در این امر تخصص کمی دارند، بطور کامل محقق نیافته است. در این مطالعه با استفاده از محاسبات ابری به ایجاد و ارزیابی سیستم های مشاوره سلامت به روش الکترونیک می پردازیم و به این سیستم به اصطلاح «کلینیک مراقبت های سلامت مبتنی بر ابر») می گوییم و در آن پزشکان و کارکنان بهداشتی درمانی قادر به شناسایی و درمان بیماری های غیر واگیر در مناطق روستایی و دوردست در کشور در حال توسعه بنگلادش می باشند.

ما با اتخاذ یک رویکرد پژوهشی علمی، راه حلی پیرامون مشارکت و همکاری ذینفعان مدلسازی ایجاد نمودیم و سپس این طرح را با استفاده از گروه های تمرکز مورد ارزیابی قرار دادیم. راه حل مبتنی بر ابر به پزشکان کمک می کند تا از طریق کارکنان مراقبت های بهداشتی درمانی یا کلینیک ها به ارزیابی و تشخیص اطلاعات بیماران و پیشینه بیماری شان بپردازند. همچنین این طرح به پزشکان اجازه می دهد تا در مناطق دور افتاده یا محروم، بواسطه پیگیری در دوره درمان، بتوانند بطور آگاهانه تصمیم گیری نمایند. در نتیجه عملاً از طریق استفاده از سیستم سلامت الکترونیک مبتنی بر ابر می توان به کار بالینی خارج از دسترس پیشین دست یافت و حال در این مطالعه در مورد تعمیم این روش در مدیریت سلامت  بحث شده است.

————————

عنوان اصلی مقاله : On-Cloud Healthcare Clinic: An e-health consultancy approach for remote communities in a developing country
ترجمه فارسی عنوان : کلینیک مراقبت های سلامت ابری: مشاوره سلامت به روش الکترونیک برای مناطق دوردست در یک کشور در حال توسعه

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۳ صفحه

 

مقاله ترجمه شده مدیریت سازمانی 2020


چکیده

نمونه ای از کارمندان شمال میسوری ایالات متحده در محل کارهای مختلف، در ساعات کار به ارائه آموزش طرح ریزی اضطراری پرداختند. جزئیات طرح اضطراری توسط  مدیریت تهیه شده و تیم کارمند مدیریت بحران با تمرکز بر هر دو نقش کارکنان و مدیریت آن را اجرا کرده اند. آنها برای ارزیابی آمادگی اضطراری سازمان خود اطلاعاتی را ارائه دادند. شرکت کنندگان به طور قابل توجهی (P<0.05) از درک بالاتری از آمادگی اضطراری سطح سازمان خود برخوردار بودند. در یک ارزیابی سازمانی توصیه می شود، سطح مکمل ارائه آموزش طرح ریزی اضطراری به منظور تحت پوشش و تشویق کارکنان می باشد و سازمان بیشتر درگیر برنامه ریزی اضطراری و پاسخ دادن آن  می باشد. استراتژی آموزشی در زمینه مدیریت همکاری کارمند در فعالیت های متناسب  با عملیات محل کار و سطح اضطراری اجرا شود.

کلیدواژه ها: آمادگی در برابر سوانح، طرح ریزی اضطراری، آموزش کارکنان

——————–
عنوان اصلی مقاله : Employee Perceptions of Their Organization’s Level of Emergency Preparedness Following a Brief Workplace Emergency Planning Educational Presentation

ترجمه فارسی عنوان : ادراک کارکنان سطح سازمانی در حالت آمادگی فوری و ارائه آموزش در رابطه با برنامه ریزی اضطراری در محل کار

تعداد صفحات انگلیسی: ۵ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۱ صفحه

 

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله ترجمه شده مدیریت مالی 2020


چکیده

هتل‌ها به طرز فزاینده‌ای از طریق پاسخ های مدیریت، استراتژی تحقیقات آنلاین خود را از استماع انفعالی به درگیری  فعال تغییر جهت میدهند. این مطالعه، اثرات مشترک پاسخ های مدیریت و بررسی‌های آنلاین بر عملکرد مالی هتل را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مطالعه براساس مجموعه داده‌های بزرگ و بی مانند ۲۲۴۸۳ پاسخ مدیریتی به ۷۶۶۴۹ بررسی آنلاین مشتری در سایت Trip Advisor در ۲۶ بخش می باشد که باعملکرد هر سه ماه یکبار مالی هتل مطابقت دارد و باعث بهبود عملکرد مالی آتی شرکت باارائه واکنش‌های به موقع و طولانی می گردد در حالی که ارائه واکنش‌ها توسط مجریان هتل و واکنش‌های که صرفاً تکرارموضوعات در بررسی آنلاین می باشند، عملکرد مالی در آینده را کاهش می‌دهد. درضمن  بررسی درجه بندی و  حجم بررسی ها، باعث تنطیم و تعدیل واکنش های مدیریت می شود. با افزایش میانگین درجه امتیازات بررسی ، به پاسخ های مدیریتی بیشتری با اندازه بزرگتر دست می یابیم. وقتی حجم بررسی ها افزایش می یابد، مزایای ارائه واکنش‌های به موقع و طولانی کاهش داده می شود. یافته‌های حاصل از این تحقیق، پیامدهای جدیدی را برای پاسخ های مدیریتی در برابر بررسی‌های آنلاین درجهت  افزایش عملکرد مالی هتل به بار می آورد.

——————–
عنوان اصلی مقاله : Joint effects of management responses and online reviews on hotel financial performance: A data-analytics approach

ترجمه فارسی عنوان : اثرات مشترک پاسخ های مدیریت و بررسی های آنلاین بر عملکرد مالی هتل : رویکردی تحلیلی بر اساس داده ها

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۲۸ صفحه

 

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله ترجمه شده مدیریت کارآفرینی 2020


چکیده

بازار کار تا حدودی به دلیل بحران کنونی و نرخ بیکاری بالا، به طور فزاینده ای نیازمند مهندسین چند رشته ای با مهارت های مازاد شخصی است. به این ترتیب، آموزش مهندسی با چالش های جدیدی مواجه است و این امر شامل تجهیز مهندسان به کارآفرینی فراتر نیز می باشد. با اینکه آموزش کارآفرینی در نتیجه این نکته در مدارک مهندسی جدید گنجانده شده، اما آیا برای بهبود کارآفرینی در میان مهندسان کافی است و سطح کارآفرینی آنها به چه چیزی بستگی دارد؟

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر انگیزش کارآفرینی بر اهداف کارآفرینی در میان مهندسان آینده و شناسایی نقش آموزش کارآفرینی در پیشرفت کارآفرینی مهندسین است. نتایج نیاز به استقلال را به عنوان عامل کلیدی در قصد کارآفرینی مهندسان آینده نشان داده و تأثیر مثبت آموزش کارآفرینی بر اهداف کارآفرینی آنان را تأیید می کند. سرانجام، برای کمک به عاملان مختلف درگیر این امر جهت افزایش اثربخشی اقدامات هدفمند برای ترویج ایجاد شرکت در این زمینه توصیه هایی ارائه شده است.

واژگان کلیدی:  آموزش کارآفرینی ،انگیزه کاری ، هدف (قصد) کارآفرینی ، آموزش مهندسی

————————————
عنوان اصلی مقاله :  Entrepreneurial intention among engineering students: The role ofentrepreneurship education

ترجمه فارسی عنوان :قصد کارآفرینی در میان دانشجویان مهندسی: نقش آموزش کارآفرینی

تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۵صفحه

 

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید