مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مقاله بیس ارزش های سازمانی 2021


خلاصه

خوشنودی مشتری؛ در مقایسه با رضایت مشتری، به عنوان شاخص موثرتر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مهمان نوازی در نظر گرفته می شود. همانطور که تحقیقات نشان داده اند فرهنگ سازمانی نقش حیاتی در ارائه خدمات خوشنودی مشتری در صنعت مهمان نوازی بازی می کند، و این مطالعه به بررسی خوشنودی مشتری از منظر فرهنگ سازمانی می پردازد. تحقیقات بر پایه نظریه چند لایه ای فرهنگی بوده، و حوزه های فرهنگ خوشنودی مشتری در این مطالعه با استفاده از یک رویکرد کیفی و تجزیه و تحلیل محتوایی مشخص شد. در نهایت، برای درک بهتر بینش فرهنگ سازمانی بر خوشنودی مشتری، یک چارچوب فرهنگ خوشنودی مشتری طراحی شد.

واژگان کلیدی: خوشنودی مشتری ، فرهنگ سازمانی ، ارزش های سازمانی


عنوان اصلی مقاله:     Organizational culture on customer delight in the hospitality industry 

ترجمه فارسی عنوان:   خوشنودی مشتری در فرهنگ سازمانیِ صنعت مهمان نوازی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۴۱ صفحه


لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.