مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی 2020 الزویر

چکیده

سیستم های ارتباطات درونی در شرکتهایی ارائه شده اند که هدفشان حل نیاز به اطلاعات برای گروه کاری است. آیا لازم است دانش گسترده قبلی را درباره ی راهبردهای ارتباطی گوناگون شامل فناوری های جدید در محیط تجاری و روش ها و ابزارهای به کار رفته در ارتباطات درونی را تحلیل کنیم، و عوامل موثر بر ماهیت انتقال دهندگان یا دریافت کنندگان و پیام فرستاده شده را در نظر بگیریم. این مقاله بر نتایج پژوهش تاکید کرده و بر این نکته تمرکز می کند که ارتباطات درونی چطور در شرکتهای پیشنهادی روی می دهد. (SEM)

این یک پژوهش در زمان از دیدگاه تحلیل محتوا، وضع ابعاد خاص مرتبط با ورود فناوری های جدید در حوزه ارتباطات تجاری است و به این موضوع می پردازد که چطور پیشرفت در فتاوری منجر به تغییر شیوه ی فهم ارسال اطلاعات در محیط کاری شده تا روش های به کار رفته توسط شرکتها برای اجرای ارتباطات و نیز تاثیرات این فناوری های جدید بر سیاست های ارتباطات درونی در قرن بیست و یکم را درک کنیم. یک ارتباط موثر مزایایی برای شرکت و کارکنانش در حوزه ی کاری سازمان دارد. این مقاله رابطه بین کارکنان را در نظر گرفته و جریان اطلاعات لازم را برای حفظ بهره وری پرورش می دهد.

واژگان کلیدی: شرکت، ارتباطات، منابع انسانی، مدیریت راهبردی

————————

عنوان اصلی مقاله : Communication as an element of knowledge for the company’s human resources
ترجمه فارسی عنوان : ارتباطات به عنوان عناصری از دانش برای منابع انسانی شرکت

تعداد صفحات انگلیسی: ۴ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۰صفحه

دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده مدیریت چرخه محصول 2020

چکیده

با افزایش اهمیت مدل های (نرم افزار) کَد به عنوان منابع اطلاعاتی حیاتی در چرخه عمر، توسعه راهکار های کارآمد برای ذخیره سازی، بازیابی و مدیریت حجم بالاتری از داده های روز به روز پیچیده تر، مورد نیاز است. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد حاشیه نویسی سه بعدی، از آن می توان برای جاسازی اطلاعات طراحی و تولید در درون یک مدل کَد به صورت مستقیم استفاده کرد، که به این صورت مدل ها توانایی توصیف جنبه های هندسی را داشته و یا می توانند اطلاعات مازادی را ارائه کنند که قابلیت ارتباط با عنصر هندسی خاصی را دارد. با این حال، دسترسی به این اطلاعات اغلب محدود، و دشوار بوده و حتی برای برنامه های خارجی قابل دسترس نیست. با افزایش پیچیدگی و حجم اطلاعات مدل، روش های جدید و قوی تری برای استنطاق این حاشیه نویسی ها مورد نیاز است.

در این مقاله، نحوه ساختار حاشیه نویسی های سه بعدی و ادغام آن با سیستم مدیریت چرخه عمر محصول  (PLM) را جهت ارائه دیدگاه منسجمی از اطلاعات مرتبط با محصول در محیط طراحی به نمایش می گذاریم. یک استراتژی را به منظور سازماندهی و مدیریت اطلاعات حاشیه نویسی که در درون مدل کَد ذخیره می شود ارائه داده و آن را از طریق مدیریت چرخه عمر محصول به طور کامل در دسترس قرار می دهیم. روش ما شامل نمایش دوگانه حاشیه نویسی سه بعدی با ساختار داده ای بهبود یافته است که دسترسی مشترک و آسان به اطلاعات را فراهم می کند. ما به توصیف معماری سیستمی می پردازیم که شامل یک جزء نرم افزاری برای محیط کَد و یک ماژول است که با سرور مدیریت چرخه عمر محصول ادغام می گردد. صحت رویکرد خود را از طریق یک نمونه اولیه نرم افزاری که از یک نرم افزار مدل سازی پارامتریک استفاده می کند، و دو بسته تجاری مدیریت چرخه عمر محصول با مدل های داده های متمایز تایید می کنیم.

واژگان کلیدی:   حاشیه نویسی های سه بعدی ، مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) ، مدیریت داده های محصول (PDM) ، قصد طراحی ،مهندسی مبتنی بر مدل

————————————
عنوان اصلی مقاله :On the integration of model-based feature information in Product Lifecycle Management systems

ترجمه فارسی عنوان :ادغام اطلاعاتِ ویژگی مبتنی بر مدل در سیستم های مدیریت چرخه محصول

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۱ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۴۲ صفحه

دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده مدیریت کارافرینی 2020

چکیده

بازار کار تا حدودی به دلیل بحران کنونی و نرخ بیکاری بالا، به طور فزاینده ای نیازمند مهندسین چند رشته ای با مهارت های مازاد شخصی است. به این ترتیب، آموزش مهندسی با چالش های جدیدی مواجه است و این امر شامل تجهیز مهندسان به کارآفرینی فراتر نیز می باشد. با اینکه آموزش کارآفرینی در نتیجه این نکته در مدارک مهندسی جدید گنجانده شده، اما آیا برای بهبود کارآفرینی در میان مهندسان کافی است و سطح کارآفرینی آنها به چه چیزی بستگی دارد؟

هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر انگیزش کارآفرینی بر اهداف کارآفرینی در میان مهندسان آینده و شناسایی نقش آموزش کارآفرینی در پیشرفت کارآفرینی مهندسین است. نتایج نیاز به استقلال را به عنوان عامل کلیدی در قصد کارآفرینی مهندسان آینده نشان داده و تأثیر مثبت آموزش کارآفرینی بر اهداف کارآفرینی آنان را تأیید می کند. سرانجام، برای کمک به عاملان مختلف درگیر این امر جهت افزایش اثربخشی اقدامات هدفمند برای ترویج ایجاد شرکت در این زمینه توصیه هایی ارائه شده است.

واژگان کلیدی:  آموزش کارآفرینی ،انگیزه کاری ، هدف (قصد) کارآفرینی ، آموزش مهندسی

————————————
عنوان اصلی مقاله :  Entrepreneurial intention among engineering students: The role ofentrepreneurship education

ترجمه فارسی عنوان :قصد کارآفرینی در میان دانشجویان مهندسی: نقش آموزش کارآفرینی

تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۳۵صفحه

دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه ش ده مدیریت انرژی 2020

چکیده

هدف اصلی این پژوهش ارائه ی وضعیت کنونی صنعت نیروی برق در لهستان است. بخش مهم این پژوهش پیش بینی شاخص مصرف انرژی با استفاده از مدل های برق سنجی است، در حالیکه منبع داده های اولیه متون مرتبط با موضوع است. این پژوهش درباره ی مسائل کنونی مانند درونداد زیست توده که در برق و تولید انرژی گرمایی به کار می رود. نقش محقق بررسی شرکتهای تولیدی درباره ی مشکلاتی است که در عمل و زیست توده مرتبط با کمک سوخت در فرایند تولید مشترک روی می دهد.

واژگان کلیدی: فرایند تولید، برق، تولید مشترک، زیست توده

————————

عنوان اصلی مقاله : Prospects and Risks of the Development of Energy Production Using a Combined Heat and Power System and Taking Into Account the Characteristics of the Biomass Economy
ترجمه فارسی عنوان : چشم اندازها و ریسک های توسعه ی تولید انرژی با استفاده از سیستم قدرت و گرما و در نظر گرفتن ویژگی های اقتصاد تجاری

تعداد صفحات انگلیسی: ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۶ صفحه

دانلود مقاله و ترجمه

مقاله ترجمه شده مدیریت اطلاعات مدرن 2020

چکیده

این گزارش مروری از مفاهیم اساسی بین المللی بودن در مدیریت اطلاعات بین المللی است. سیستماتیک کردن دستگاه مفهومی و مقوله ای که بر نمونه ی استفاده از سیستم های اطلاعاتی در مدیریت بر اساس سلسله مراتب پیشنهاد شده است. ایجاد دستگاه مفهومی و مقوله ای از مدیریت اطلاعات توجیه شده و در سیستم بین المللی منطقی خلاصه شده است که مدیر را قادر می سازد تا اختصارات بین المللی را هدایت کند.

واژگان کلیدی: مدیریت اطلاعات، اقتصاد شبکه ها، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، محیط تجاری

————————

عنوان اصلی مقاله : Conceptual system in the modern information management
ترجمه فارسی عنوان : سیستم مفهومی در مدیریت اطلاعات مدرن

تعداد صفحات انگلیسی: ۴صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۹صفحه

دانلود مقاله و ترجمه