مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مقاله ترجمه شده مدیریت دانش 2020

چکیده

دانش یکی از مهمترین سرمایه های هر سازمان است بنابراین سازمانها باید تلاش کنند دانش کارمندان خود را دریافت کنند تا بتوانند پیشرفت های مستمر داشته باشند . صنعت ساخت و ساز اغلب با سطح پایینی از تولید همراه است و این یکی از دلایلی است که منجر به مدیریت دانش ضعیف میشود از آنجایی که اشتباهاتی که در یک پروژه انجام میشود ، اغلب در پروژه های آینده تکرار میشود. مدل سازی اطلاعات ساختمانی( بی آی ام) فناوری است که باعث تغییر الگویی در صنعت معماری، مهندسی و ساخت وساز میشود. برنامه های رسانه ای اجتماعی، نوآوری های جدید دیگری هستند که کاربردهای متنوعی در هر زمینه دارند. هدف اصلی این مقاله، ارزیابی مفید بودن برنامه ی اجتماعی بر مبنای بی آی ام برای مدیریت دانش به ویژه دانش ضمنی در صنعت ساخت و ساز میباشد. این مطالعه موردی ،استفاده از یک چنین برنامه ای را نشان میدهد که گرین ۲ نامیده میشود و در این مقاله ارایه میشود. این مطالعه موردی که مربوط به ساخت و ساز مسکن با عملکرد بالا و هزینه کم میشود، این مفهوم را اثبات میکند و نشان میدهد که چنین برنامه هایی میتوانند روش غیررسمی و جذابی را برای بحث های مربوط به پروژه فراهم آورند بعلاوه تجسم فکری مفیدی را برا ی ذینفعان پروژه ایجاد میکند.

واژگان کلیدی: مدیریت دانش، BIM، ساخت و ساز، دانش ضمنی، مدل سازی


عنوان اصلی مقاله:     Knowledge Management in Construction using a SocioBIM Platform: A Case Study of AYO Smart Home Project

ترجمه فارسی عنوان:   مدیریت دانش در ساخت و ساز با استفاده از برنامه ی ( مدل سازی اطلاعات ساختمانی  اجتماعی): مطالعه موردی پروژه ی خانه ی هوشمند آیو

تعداد صفحات انگلیسی:   ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۴ صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله بیس انگیزش در کارمندان 2020 الزویر


چکیده

انگیزش، یک جنبش روانشناسی مثبت است که زندگی معمولی را تکمیل تر میکند،وتاثیر زیاد آن تایید شده و اثبات شده که با بهبود عملکرد به طور مثبتی مرتبط است. از آنجایی که ماهیت کارهای هتل سطح بالایی از استرس را دارا میباشد و مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد میکند، بودن ویژگی های انگیزشی میتواند بر کارمندان هتل تاثیر بگذارد.هدف از این مطالعه بررسی تاثیر انگیزش بر رفتار شهروندی سازمانی  و تاثیر تعدیل کننده ی عوامل فرهنگی-اجتماعی(فرد گرایی و جمع گرایی)، بر انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی میباشد. این مطالعه ی مقطعی، از پرسش نامه ی خودساخته استفاده کرده که از ۲۹۳ کارمند هتل در ساراواک مالزی جمع آوری شده است. عوامل تاییدی با به کارگیری مدل معادله ی ساختاری به وسیله ی آموس ۲۱ تحلیل شده است و مدل اندازه گیری برای بررسی مدل فرض شده ازقبل تایید شده است. نتایج نشان میدهد که انگیزش رابطه ی معناداری با رفتار شهروندی سازمانی دارد.کارمندانی که انگیزش را تجربه میکنند کار برایشان لذت بخش تر است و انگیزه ی درونی پیدا میکنند.این پدیده کارمندان را تشویق میکند که وظایفی را فراتر از وظایف مرسوم و مورد نیاز انجام دهند. همچنین این مطالعه نشان میدهد که تاثیر تعدیل کننده ی معنادارعوامل فرهنگی-اجتماعی بر رابطه بین انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی وجود دارد. به ویژه، کارمندان فردگرایی که انگیزش را تجربه میکنند بیشتر احتمال دارد که ویژگی های رفتار شهروندی سازمانی را نشان دهند. درک این روابط ، راهبردی برای کارفرمایان هتل فراهم میکند که افراد با استعدادتر و مستعدتری را حفظ کرده و توسعه دهند تا رقابت پذیریشان در کسب و کار هتل را بهبود بخشند.

لغات کلیدی: انگیزش، رفتار شهروندی سازمانی، فرد گرایی، هتل


عنوان اصلی مقاله:     Flow Experience and Organizational Citizenship Behaviour among Hotel Employees: Moderating Effect of Socio-Cultural Factor

ترجمه فارسی عنوان:   تجربه ی انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی در میان کارمندان هتل

تعداد صفحات انگلیسی:   ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۶ صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله بیس مدیریت فناوری اطلاعات 2020

خلاصه

با تکامل سریعبرنامه های کاربردی و شیوههای فناوری اطلاعات (IT)  در سازمان ها،نظارت فناوری اطلاعات  (ITG)مناسببرای موفقیتیک سازمان به امری ضروریبدل شده است. از آنجا کهفناوری اطلاعات با ریسک وفرصت های ارزشمندهمراه است، یک سیستم جامع و سطح بالا برای به حداقل رساندن خطرات مرتبط و بهینه سازی ارزشدر هر سازمان مورد نیاز است. این نیاز باعث ظهور نظارت فناوری اطلاعات شد.بسیاری از محققان به این زمینه پرداخته اند؛ با این حال نقش عوامل بحرانی موفقیت  (CSFs) دراجرای موفقیت آمیزنظارت فناوری اطلاعات هنوز به اندازه کافیموردتوجه قرار نگرفته است. این شکاف در پژوهشانگیزهای برای مطالعه حاضر، با هدف اصلی تعریفعوامل بحرانی موفقیت مورد نیاز برای پیاده سازیصحیحنظارت فناوری اطلاعات می باشد. عوامل بحرانی موفقیت از بررسیادبیات،مورد مطالعهقرار گرفته واستخراج شدند و سپسبرای ایجاد عوامل موفقیتجهت چارچوب نظارتفناوری اطلاعات تجزیه و تحلیل، طبقه بندی،وترکیب شدند.

واژگان کلیدی: فناوری اطلاعات (IT)‌، نظارت ، نظارت فناوری اطلاعات (ITG) ، عوامل بحرانی موفقیت (CSFs)


عنوان اصلی مقاله:     Critical success factors (CSFs) for information technology governance(ITG)

ترجمه فارسی عنوان:   عوامل بحرانی موفقیت (CSFs) برای نظارت فناوری اطلاعات(ITG)

تعداد صفحات انگلیسی:   ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۴۴ صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله ترجمه شده مدیریت 2021 ژورنال elsevier

خلاصه

با وجود دسترسیآنلاینبه داده ها، تجزیه و تحلیل این اطلاعات در تحقیقات دانشگاهی دشوار است. اینمقالهکاربردیادگیری ماشینی تحت نظارت  (SML) را جهت غلبه بر چالش های مرتبطبا تجزیه و تحلیل داده های آنلاین بررسی می نماید. طبقه بندیکننده هاییادگیری ماشینی تحت نظارت برای دسته بندی و کد گذاری داده هایدوتاییاستفاده می شوند. این مقاله عملکرد برنامه نویسی سه طبقه بندیکننده:دستگاه بردارپشتیبانی خطی، بیزساده، و رگرسیون لجستیک،را بر اساس نمونه موردی از توییت هایکاری، کارمندان هلندی مقایسه می نماید. عملکرد اینطبقه بندیکننده هابا بررسی صحت، دقت، فراخوان، سطح زیر منحنی دقت- فراخوان،وآلفای کریپندورف ارزیابی می گردد. این شاخص ها با مقایسه تصمیمات برنامه نویسی طبقه بندیکننده با تصمیم گیری های برنامه نویسیدستیبه دست آمده است. اینیافته ها نشان می دهد که طبقه بندیکننده های دستگاه بردار پشتیبانی خطی و بیزسادهبهتر از طبقه بندی کننده رگرسیون لجستیک عمل می نمایند. این مطالعه همچنین عملکرداین طبقه بندی کننده ها را بر اساس نمونه های تصادفیلایه ای و نمونه های تصادفی داده های آموزشیمقایسه نمود. یافته هانشان می دهد که در مجموعه های آموزشی کوچکتر،نمونه هایآموزشیتصادفیلایه ایعملکرد بهتری نسبت بهنمونه هایآموزشیتصادفیدارند، در حالی که در مجموعه های آموزشی بزرگ (تعداد افراد= ۴۰۰۰) نمونه های تصادفی نتایج بهتری را کسب نمودند. در نهایت، طبقه بندی کنندهدستگاهبردارپشتیبانخطی با ۴۰۰۰ توییت آموزش دیده و پس از آن برای دسته بندی۵۷۸۵۸۱ توییت به دست آمده از ۴۳۰ پرسنل استفاده گردید.

واژگان کلیدی: توییتر ، یادگیری ماشینی  تحت نظارت ، تحقیقات ارتباطات ، تحلیل محتوا


عنوان اصلی مقاله:     Social media research: The application of supervised machine learning in organizational communication research.

ترجمه فارسی عنوان:   تحقیقات رسانه های اجتماعی: استفاده از یادگیری ماشینی تحت نظارتدر پژوهش ارتباطات سازمانی

تعداد صفحات انگلیسی:   ۱۰ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۴۰ صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله ترجمه شده یادگیری سازمانی 2020


چکیده                                                         

تعهد سازمانی یکی از موضوعاتی است که در زمینه ی رفتار سازمانی به طور وسیعی مورد بررسی قرار گرفته است. هدف اصلی این مطالعه بررسی اثرات تعهد شغلی، یادگیری سازمانی و محیط کار بر تعهد سازمانی در بخش آموزش عالی می باشد. جهت دستیابی به این هدف ، داده های به صورت نظرسنجی آنلاین از ۲۴۲ کارمند دانشگاه های دولتی شمال مالزی جمع آوری شده است. داده های جمع آوری شده با استفاده ازاس پی اس اس و مدل معادلات ساختاری (سم) تجزیه و تحلیل شده است. یافته ها نشان میدهد که تعهد شغلی اثر مثبت و معناداری بر تعهدسازمانی دارد. یافته ها همچنین نشان میدهد که محیط کاری تاثیر مثبت و معناداری بر تعهد شغلی دارد. در نهایت، نتایج این تحقیق تایید میکند که یادگیری سازمانی تاثیر مثبت و معناداری بر تعهد سازمانی دارد. این نتایج دیدگاه ها و پیشنهاداتی را برای مدیریت در موسسات آموزش عالی برای یادگیری تعهد سازمانی در حال پیشرفت در میان کارکنان خود را با اتخاذ عملکرد های منابع انسانی موثرفراهم میاورد که در نهایت میتواند رقابت پذیری سازمانی و عملکرد فزاینده را هدایت کند.

لغات کلیدی: بخش آموزش؛ تعهد سازمانی؛ یادگیری سازمانی؛ تعهد کاری؛ محیط کاری


عنوان اصلی مقاله:     Testing the Effects of Employee Engagement, Work Environment, and Organizational Learning on Organizational Commitment

ترجمه فارسی عنوان:   بررسی اثرات تعهد شغلی، محیط کارو یادگیری سازمانی بر تعهد سازمانی

تعداد صفحات انگلیسی:   ۹ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۶صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید