مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مقاله بازاریابی با تلفن همرا با ترجمه 2021 الزویر

خلاصه

این مقاله محرک های اصلی تمایل اتخاذ بازاریابی با تلفن همراه توسط شرکت های کوچک و متوسط  آفریقای جنوبی را با استفاده از یک چارچوب چند جانبه بررسی می نماید که عناصر در زمینه فن آوری، سازمانی و محیطیِ تشکیلات اقتصادی را با هم ترکیب می نماید. داده ها از یک نمونه تصادفی از ۲۰۵ شرکت کوچک و متوسط آفریقای جنوبی جمع آوری شد. از روش معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج؛ مزیت نسبی ادراکی، هزینه ادراکی، حمایت مدیریت ارشد، قابلیت فناوری اطلاعات کارکنان، و فشار مشتریان به عنوان عوامل محرکه مهم در تمایل به اتخاذ بازاریابی با تلفن همراه شناسایی شدند. از این عوامل، حمایت مدیریت ارشد به عنوان قوی ترین عامل محرک بوده است. پیامد های این یافته ها برای بازاریابان تلفن همراه و دیگر علاقمندان تسریع استفاده از بازاریابی تلفن همراه در میان شرکت های کوچک و متوسط برجسته شده است.

واژگان کلیدی: بازاریابی با تلفن همراه ، تمایل (قصد) اتخاذ ، فن آوری-سازمان- محیط (TOE) ، شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) ، آفریقای جنوبی

—————————-
عنوان اصلی مقاله: Understanding mobile marketing adoption intention by South AfricanSMEs: A multi-perspective framework     

ترجمه فارسی عنوان:    ادراک تمایل اتخاذ بازاریابی با تلفن همراه توسط شرکت های کوچک و متوسط آفریقای جنوبی: یک چارچوب چند دیدگاهی
تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۳ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۵۹ صفحه


لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله بیس مدیریت بازارگانی 2020


خلاصه

در محیط تجاری بیرحم امروز، بیمارستان ها، همچون سایر تجارت ها، به منظور بقا در صحنه رقابتی باید مدیریت استراتژیک و اصول بازاریابی مدرن را اعمال نمایند. به دلیل جهانی شدن، این دیدگاه هم اکنون برای تمام بیمارستان های خصوصی، از بیمارستان بزرگ برجسته در کشورهای توسعه یافته گرفته تا بیمارستان های کوچک تا متوسط کم درآمد در کشور های در حال توسعه قابل اجرا است. این نمونه موردی اجازه تامل انتقادی در مورد یک معضل واقعی زندگی در مدیریت بیمارستان را به طور یکسان برای مدرسان و خوانندگان فراهم می کند؛ مدیر یک مرکز درمانی خصوصی در پاناما پس از دست دادن بزرگترین مشتری خود باید تصمیم بگیرد که منابع محدود این مرکز را صرف چه امری نماید. برای حل این مشکل، مدیر کل استراتژی های بازاریابی مناسبی را برای تعیین بهترین راه باید بکار بندد. از طریق تجزیه و تحلیل این نمونه موردی، خوانندگان می توانند یک تمرین بخش بندی را به انجام رسانند، موقعیت ارزشی مرکز پزشکی را تبیین نمایند، یک تجزیه و تحلیل رقابتی را تکمیل کنند، و موقعیت استراتژیک بیمارستان را تشریح کنند. این نمونه موردی از اطلاعات بدست آمده از طریق مصاحبه های طولانی و با ارزش با مدیریت ارشد بیمارستان، کارکنان، اعضای کمیته اجرایی، و اعضای جامعه پزشکی در پاناما استفاده نمود؛ یک ملاقات حضوری در سایت نیز انجام پذیرفت.  

واژگان کلیدی: مدیریت بیمارستان ، نمونه موردی ، استراتژی بازاریابی ، بخش بندی ، موقعیت ، صنعت بهداشت و درمان ، آموزش اجرایی ، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

—————————-
عنوان اصلی مقاله:      The Caribbean Medical Center case: Marketing decision-making for hospitals facing customer attrition

ترجمه فارسی عنوان:    نمونه موردی مرکز پزشکی کارائیب: تصمیم گیری در مورد بازاریابی برای بیمارستان ها مواجه با معضل کاهش مشتری

تعداد صفحات انگلیسی:  ۸صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۰صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله بیس ترجمه شده مدیریت مالی 2020

خلاصه

نقض و آسیب پذیری های امنیتی یکی از نگرانی های عمده شرکت ها بدلیل میلیارد ها دلار هزینه های ناشی از خرابی، تعمیر و نگهداری و اختلالات است. اگر چه محققان در زمینه های امنیتی و پیش بینی آسیب پذیری، کمک های قابل توجهی نموده اند، اما تعداد آسیب پذیری همچنان رو به فزونی است. برخلاف مطالعات موجود درباره آسیب پذیری ها، این تحقیق از نقطه نظر مالی، آسیب پذیری را بررسی می نماید. ما به بازبینی این امر می پردازیم که آیا سوابق مالی شرکت با آسیب پذیری همراه هستند یا خیر. به طور خاص، ارتباط بین تعداد آسیب پذیری ها و هر یک از عوامل: اندازه شرکت، عملکرد مالی، بازاریابی و فروش، و هزینه های تحقیق و توسعه را بررسی می کنیم. تجزیه و تحلیل تجربی این مطالعه بر پایه داده های جمع آوری شده از ۸۹ شرکت فن آوری سهامی عام در طی یک دوره ۱۰ ساله است. نتایج نشان می دهد که سوابق مالی به میزان قابل توجهی با آسیب پذیری همراه است. به خصوص، نتایج نشان می دهد که همراه با افزایش هزینه های بازاریابی و فروش شرکت های فن آوری، تعداد آسیب پذیری ها نیز افزایش می یابد. جالب توجه است که، تجزیه و تحلیل نشان می دهد شرکت ها می توانند این افزایش آسیب پذیری را با رشد هزینه های خود در حوزه تحقیق و توسعه خنثی نمایند. همچنین همبستگی مثبتی بین تعداد آسیب پذیری ها و هر یک از عوامل اندازه و عملکرد شرکت یافتیم.

واژگان کلیدی: امنیت ، آسیب پذیری ، سوابق مالی ، شرکت های فن آوری

—————————-
عنوان اصلی مقاله:   Examining the relationship between firm’s financial records and security vulnerabilities   

ترجمه فارسی عنوان:    بررسی رابطه بین سوابق مالی شرکت و آسیب پذیری های امنیتی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۵ صفحه


لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله عملکرد شرکتی با ترجمه 2020


خلاصه

ظرفیت جذب در سطح شرکتی به عنوان قابلیت شرکت برای شناسایی، جذب / تبدیل، و بهره برداری از دانش جدید مفهوم سازی شده است. با وجود این واقعیت که نقش افراد مفهوم سازی پایه از ساختار را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد، نقش افراد در توسعه ظرفیت جذب سازمانی تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. در همین حال، مطالعات نشان داده اند که رفتار در سطح فردی که به عنوان رفتارهای شهروندی سازمانی شناخته می شود، با شاخص های عملکرد سازمانی مرتبط اند، اما با این وجود استدلال های مبتنی بر نظریات که این رابطه را توجیح می نمایند، نسبتاً بسیار اندک اند. در این مقاله، ما مدلی را تشریح می نماییم که نحوه تاثیر رفتار شهروندی سازمانی افراد در بهبود ظرفیت جذب یک شرکت را به تصویر می کشد. به طور خاص، پیشنهاد می کنیم که رفتارهای مدنی، تعدیل کننده رابطه بین روال و فرآیندها و قابلیت های یادگیری سازگار، تحولی، اکتشافی و بهره برداری هستند که ظرفیت جذب سازمانی را شامل می شود.

واژگان کلیدی: رفتار شهروندی سازمانی ، ظرفیت جذب ، عملکرد شرکتی ، قابلیت های یادگیری ، وابسته ، چالش برانگیز

—————————-
عنوان اصلی مقاله: Organizational citizenship behavior and the enhancement of absorptive capacity     

ترجمه فارسی عنوان:    رفتار شهروندی سازمانی و بهبود ظرفیت جذب 

تعداد صفحات انگلیسی:  ۸ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۳۷ صفحه


لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید

مقاله بیس مدیریت رفتار سازمانی 2020

خلاصه

هدف پژوهش حاضر، شناسایی سبک مدیریت اتخاذی توسط مدیران پروژه می باشد. ما از تحلیل عاملی برای اصلاح داده ها و شناسایی سبک مدیریتی که معمولاً توسط مدیران پروژه استفاده می شود بهره گرفتیم. در نهایت، از آزمون لووِن  آنالیز یک طرفه تجزیه و تحلیل واریاس  و آزمون کروسکال-والیس  برای نظریه سازی با توجه به جنسیت و بخش سازمانی در یک نمونه از ۱۲۹ مدیر پروژه استفاده نمودیم. متوجه شدیم که بسیاری از مدیران پروژه ها سبک مدیریتی فعال و مصمم را ارائه داده و به تعامل بین طرفین اهمیت می دهند. احتمالاً مدیران پروژه برزیلی تمایل به حداقل رساندن خسارات خود در زمان بی ثباتی مالی دارند. نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که تفاوت قابل توجهی بین جنسیت و بخش سازمانی وجود ندارد. این یافته اذعان می دارد که صرف نظر از جنسیت و یا بخش سازمانی، آنها قضاوت مشابهی در مورد چگونگی مدیریت مردم و پروژه ها دارند. اهمیت مطالعات در مورد سبک مدیریت همچنان پابرجا است، به ویژه برزیل که ادبیات این موضوع برای آن بسیار نوبنیان و وضعیت اقتصادی کنونی اش در حال گذار است. نتایج حاصل از این مطالعه بینشی را برای مدیران پروژه علاقه مند به توسعه توانایی های مدیریتی خود فراهم می نماید.

واژگان کلیدی: سبک مدیریتی ، مدیریت پروژه ، مدیران پروژه ، رفتار سازمانی ، بررسی

—————————-
عنوان اصلی مقاله:      Exploring the management style of Brazilians project managers

ترجمه فارسی عنوان:    بررسی سبک مدیریتی مدیران پروژه برزیلی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۱۲ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۴۴ صفحه

لیست کامل مقالات را در اینجا ببینید