مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مشاوره انتخاب موضوع و مقاله بیس مدیریت 2022

مقاله بیس مدیریت مالی و بازاریابی2021 ، ترجمه مقالات مدیریتی2022 ، مقاله ISI رایگان امرالد

مقاله بازاریابی رسانه اجتمایی با ترجمه 2020

چکیده

این مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی(SMMAs) را بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت حمل و نقل هوایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏دهد. تحقیقها بر روی ۳۰۲ مسافر انجام شد که از رسانه‏های اجتمایی مدیریت شده به وسیله خطوط هوایی استفاده می‏کردند. داده‏های جمع‏آوری شده از طریق مدلسازی معادله ساختاری تجزیه و تحلیل گردیدند. نتایج به دست آمده نشان می‏دهند که به روز بودن یکی از مهمترین اجزاء فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی است و فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی صنعت حمل و نقل هوایی تاثیرات مهمی را بر روی آگاهی برند و تصویر برند بر جای می‏گذارد. علاوه بر آن، نتایج به دست آمده نشان می‏دهند که آگاهی برند بر روی تعهد و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان به دهان آنلاین و تعهد تاثیرات مهمی را بر جای می‏گذارند. انتظار می‏رود که نتایج این مطالعه به عنوان داده‏های بنیادی در توسعه استراتژیهای مربوط به فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های صنعت حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار گیرد به ویژه که این فرایند از طریق بررسی اهمیت نسبی هر کدام از اجزاء فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی و تجزیه و تحلیل تاثیرات فعالیتهای بازاریابی رسانه‏های اجتمایی صورت می‏گیرد.

کلمات کلیدی : فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی(SMMAs)، کیفیت برند، آگاهی برند، تصویر برند، پاسخ مشتری، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تعهد

————————

عنوان اصلی مقاله : A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry
ترجمه فارسی عنوان : مطالعه تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتمایی بر روی ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری به صنعت حمل و نقل هوایی

تعداد صفحات انگلیسی: ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه : ۱۳ صفحه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.