چکیده
کارآفرینی شرکتهای بزرگ ، یک فرآیند تجدید استراتژی و توسعهی کسب و کار موجود از طریق ایجاد محصولات ، خدمات و فعالیتهای جدید و نیز فرآیندی در جهت ایجاد موقعیتهای جدید رقابتی و ایجاد کار مستقل ، است . طرز عملکردِ این فرآیند – که خلاقیت و روحیهی نوآوری و ابتکارِ کارکنان و مدیران را به کار میگیرد – به این گونه است که با تکیه بر ظرفیتهای سازمان ، شرایط مطلوبی را ایجاد میکند که طی این شرایط پتانسیلها و استعدادهای نهفتهی کارآفرینی ، بتوانند ظهور کنند . توسعهی مدلهای مشارکتی خلاقانهی و هوش جمعی ، بینشهای جدیدی را ارائه میدهد که این بینشها بر روی عوامل ایجاد کنندهی کارآفرینی ، تحقیق و پژوهش میکنند . به خصوص ، میتوان با هدفِ مطالعهی شرایطی که تحت آن شرایط کارآفرینی شرکت به صورت موفقیت آمیزی پرورش داده شود و به عمل آید ، پرسنل شرکتهای داخلی را مورد بررسی قرار داد . در چنین چشم اندازی ، این مقاله از یک بررسی گسترده بر روی کارآفرینی شرکتها و نیز از مرور ادبیات نوآوری در سازمان ، به سمت تعریف مفهوم خودسرمایه گذاری و ارائهی ابزاری دقیق به منظور ارزیابی بالندگی فرآیند خود سرمایه گذاری در سازمانها ، در حرکت است . این ابزار که هم عوامل فردی و هم عوامل مرتبط با سازمان را پوشش میدهد ، به عنوان یک برنامهی گویا و روشن برای شرکتهای چندملیتیِ IT (فن آوری اطلاعات ) نیز استفاده میشود . برخی از مفاهیم نیز در سطح تئوری باقی میمانند .
کلمات کلیدی : ابزارهای ارزیابی ، هوش جمعی ، کارآفرینی شرکتها ، بالندگی خودسرمایه گذاری .
————————
عنوان اصلی مقاله : Assessing the maturity of crowdventuring for corporate entrepreneurship
ترجمه فارسی عنوان : ارزیابی بالندگیِ خودسرمایه گذاری به منظور کارآفرینی در شرکت های بزرگ
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۶ صفحه
چکیده
رابطه علمی در سازمان دانشجویی که در موسسه آموزشی بیشتری کار می کنند، هدف آن ایجاد یک سازمان علمی و خود آمور برای اعضای خود است. حوزه های علمی می توانند به عنوان گروه های غیررسمی و یا ساختارهای به ثبت رسیده عمل کنند. شرایط اداری در مورد حضور حوزه در بسیاری از دانشگاه ها این است که در ثبت نام های خاص موسسه های دانشجویی باید ثبت نام شود. برخی از حوزه ها استقلال زیادی را از طریق ثبت نام کردن در این حوزه بدست می آورند-اما سپس آنها باید به عنوان موسسه های غیردولتی عمل کنند.در دانشگاه تکنولوژی پوزنان، اخیرا ۸۷ حوزه ه علمی به ثبت رسیده وجود دارد، که ۷ حوزه در دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست قرار دارند. یکی از این حوزه ها که بر تکنولوژی های نوآورانه در مدیریت ساختمانی تاکید می کند جز موسسه آموزشی نوآوری ساخت و ساز است.این مقاله مختصری از توصیف و اهداف اصلی گروه علمی کانینو را نشان می دهد از قبیل مهمترین آنها دیدگاه تکنولوژی ساخت و ساز و مدیریت فعالیت های انجام شده است که هدف آنها گسترده کردن دانش دانشجویان ثبت نام شده در این حوزه است. علاوه براین، این مقاله هدف پیش بینی کردن در حوزه تحقیق را کشف می کند از طریق بررسی کردن داده های تاریخی بروی تعدادی از افراد ثبت نام شده در این زمینه علمی، از قبیل دانشجویان درجه سوم، جهت طراحی کردن نتایج در مورد اهداف آینده در شرکت کردن دانشجویان ذکر شده در موسسه. فعالیت موسسه دارای تاثیر مثبتی بروی افزایش آگاهی و دانش اعضا سازمان در زمینه تکنولوژی ساخت و ساز و مدیریت دارد نه تنها در رابطه با تکنولوژی محلی لهستانی و راه حل های تکنیکی بلکه در رابطه با جهان هم است به دلیل تعداد افراد خارجی که در این حوزه شرکت کردند. اما فعالیت موسسه چیزی بیشتر است که دارای تاثیر مثبتی بر کار تبلیغاتی دانشجویان از حوزه کانینو دارد که باعث نتیجه مستقیم همکاری نزدیک و فضای خوبی در موسسه بین دانشجویان و دبیران می شود.
————————
عنوان
اصلی مقاله : Scientific association knowledge improvement activities in
Scientific association knowledge improvement activities
ترجمه فارسی عنوان : فعالیت های پیشرفته در رابطه با دانش ارتباط علمی در زمینه مدیریت تکنولوژی ساخت و ساز
تعداد صفحات انگلیسی: ۸ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۱۴صفحه
چکیده
ما بررسی می کنیم که تا چه حدودی استراتژی های بازاریابی دیجیتالی (از قبیل داشتن برنامه بازاریابی دیجیتالی، پاسخگویی نسبت به بررسی های مهمانان، بازدید کردن و ردیابی اطلاعات بررسی آنلاین) بر اشغال اتاق هتل و احضار به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر می گذارد از طریق تاثیر واسطه حجم و ارزش بررسی آنلاین و این که تا چه حدودی این مکانیسم برای انواع هتل ها در رابطه با رتبه بندی ستاره و مستقل بودن برخلاف هتل های زنجیره ایی متفاوت است. این تحقیق در ۱۳۲ هتل بلژیکی انجام شده است. نتایج نشان می دهند که حجم بررسی ها از ظرفیت اتاق نشئت گرفته است و ارزش بررسی بر احضار تاثیر می گذارد. استراتژی های بازاریابی دیجیتالی و روش ها هم بر حجم و هم بر ظرفیت بررسی های آنلاین و به صورت غیر مستقیم بر عملکرد هتل تاثیر می گذارند. این موضوع در مورد هتل های زنجیره ایی نسبت به هتل های مستقل و هتل هایی با ستاره های زیاد نسبت به هتل هایی با ستاره های کم سخاوتمندانه تر است .
واژگان کلیدی: استراتژی های بازاریابی هتل دیجیتالی، حجم و ارزش (ظرفیت) بررسی های آنلاین، عملکرد هتل، اشغال اتاق، احضار
————————
عنوان اصلی مقاله : Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance
ترجمه فارسی عنوان :استراتژی های بازاریابی دیجیتالی، بررسی آنلاین و عملکرد هتل
تعداد صفحات انگلیسی: ۹ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه
چکیده
ایجاد و حفظ روابط بلند مدتِ موفق ، یکی از وظایف ضروریِ بخشهای مالیِ امروزی است و ایدهی آن این است که مشتریان وفادار بیشتر خرید میکنند و تمایل بیشتری به خرج کردن دارند و مانند یک حامی برای شرکت فعالیت میکنند . با این حال همچنان بر سر این موضوع بحث وجود دارد که آیا میزان سودآوری با وفاداری مشتریان افزایش مییابد یا نه . ما روند رشد وفاداری را تجزیه و تحلیل میکنیم و بررسی میکنیم که آیا وفاداریِ (مثبت) مشتری ، تأثیری بر سودآوری دارد و یا نه و اگر دارد این تأثیر چگونه است . ما این کار را به کمک یک مدل وفاداری متوالیِ ۴ مرحلهای انجام میدهیم ، مدلی که زنجیرهای است از تأثیرات وفاداریِ ناشی از شناخت ، وفاداریِ عاطفی(مؤثر) ، وفاداری در برابر وفاداریِ شرکت . ما از مدل سازیِ معادلهی ساختاریِ PLS استفاده خواهیم کرد و دادههای به دست آمده از حدود ۷۰۰۰ مشتریِ بانک آلمانی – بررسی (ممیزی) شده از طریق تلفن – ، را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد . این تجزیه و تحلیلها ، کارمندان بانک را در بانکداری و بخش مالی را در راه اندازی و حمایت استراتژیهای حفظ مشتریانشان ، کمک خواهد کرد و تئوریای را نیز دربارهی اعتباربخشی به یکی از برجستهترین مدلهای وفاداری مشتری ، ارائه خواهد داد .
کلمات کلیدی : وفاداری مشتری ، سودآوری ، خدمات مالی ، حداقل مربعات جزئی (PLS) ، مدل path و PLS-SEM .
————————
عنوان اصلی مقاله : The Customer Loyalty Cascade and Its Impact on Profitability in Financial Services
ترجمه فارسی عنوان : وفاداری مشتری و تأثیر آن بر روی سودآوری در خدمات مالی
تعداد صفحات انگلیسی: ۲۳ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۹ صفحه
چکیده
تحقیقات قبلی نشان داده است که منابع دانش خارجی ، توسط شیوه های استراتژیک منابع انسانی پشتیبانی می شود.با این حال، چگونگی اتخاذ مکانیسم های جدید سازمانی در محیط گروهی ، ارتباط بین استراتژی های خارجی و عملکرد نوآوری را تحت تاثیر قرار می دهد و نشان دهنده ی سوال بدون جواب است.بنابراین، مقاله ی حاضر با آشکار کردن تاثیر شیوه های استراتژیک منابع انسانی ،به کشف رابطه ی بین گسترش منابع دانش خارجی( به عنوان مثال، گسترش جستجوی خارجی) و نوآوری محصول می پردازد و این را توسط گروه های کاری ناهمگن ( غیر یکنواخت) و جلسات طوفان مغزی نشان می دهد.بر اساس داده هایی از بررسی نوآوری در ایتالیا، نتایج ما نشان داد که گسترش جستجوی خارجی با نوآوری محصول مرتبط است و تاثیرات منفی آن بعداً در حضور گروه های کاری ناهمگن ( غیر یکنواخت) و جلسات طوفان مغزی رخ می دهد.
واژگان کلیدی: نوآوری محصول،نوآوری باز، استراتژی های جستجوی خارجی، روش های منابع انسانی، طوفان مغزی،گروه های ناهمگن
————————
عنوان
اصلی مقاله : Breadth of external knowledge sourcing and product
innovation: The moderating role of strategic human resource practices
ترجمه فارسی عنوان : گسترش منابع دانش خارجی و نوآوری محصول: نقش واسطه ای شیوه های استراتژیک منابع انسانی
تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲ صفحه
تعداد صفحات ترجمه : ۲۴ صفحه